Fris en fruitig

TripleF Fruit

Branding / Beurzen / Stationary / Online

TripleF Fruit zorgt ervoor dat fruit beschikbaar én betaalbaar is voor de beste kwaliteit. Het bedrijf is de verbindende factor tussen de klant, consument en teler. 

Quality by experts
Vakwerk door vakmensen

De opdracht

Hoe en met welke middelen vertel je dat TripleF Fruit fruit voor iedereen toegankelijk maakt?

De juiste marketingmix

Met een nieuwe brandingstijl, merkbelofte, on- en offline strategie en website.

Het resultaat

TripleF Fruit bereikt in de B2B journey doelgroepen die zoeken naar de beste prijs-fruit-kwaliteit.

De vraag vanuit TripleF Fruit

Hoe val je op in het landschap van andere fruitaanbieders en laat je zien dat je het anders doet dan de rest?!

Kleurrijk TripleF Fruit

TripleF Fruit heeft voor alles een eigen manier. De eigen werkwijze zie je dan ook terugkomen in de huisstijl, in het logo, de uitingen en kleurrijke verpakkingen. 

#branding #huisstijl #campagnes
Huisstijl 2.0

Een huisstijl met een bite. Eigentijds, kleurrijk, opvallend en met stijl. De kleuren en opbouw zijn wat brutaal, maar dat past het bedrijf. Behulpzaam, maar toch clean, want verspilling in de keten is zonde en wordt  voorkomen waar het kan!

TripleF Fruit levert vier typen fruit: hardfruit, zachtfruit, steenfruit en kiwifruit. Wat is jouw favoriet. Krijg je al trek? 

#branding #website
Fruity, Fruity 

Hoe aantrekkelijker aangeboden, hoe hebberiger je wordt. Fruit van TripleF Fruit maakt je nieuwsgierig en wil je proeven. De kleurrijke vormgeving en uitstraling roepen een heerlijk lente- en zomer gevoel op. De natuur op zijn best. Dat wil je ook.

De website van TripleF Fruit vertelt een kleurrijk verhaal over de werkwijze en het aanbod van TripleF Fruit. Ondersteund met illustraties en fotografie zie je in een opslag wat je bij TripleF Fruit kan vinden.

#branding
Beurzen

TripleF Fruit ontmoet regelmatig haar klanten en relaties op internationale beurzen. Een zoutloze stand is dan geen optie. Zoals je vast al is opgevallen, bekent TripleF Fruit graag kleur. En lekker kunnen proeven, hoort er vanzelfsprekend bij, zoals hieronder in de fruitybar.

Eigen stijl

Opvallen in het beurslandschap vraagt om een eigen aanpak die past bij de stijlvan het bedrijf. Voor TripleF Fruit ontwikkelden we een eigen stand met verschillenden mogelijkheden om bezoekers gastvrij te kunnen ontvangen.

Het verlangen naar vooruitgang zit in het DNA van tripleF Fruit. Het bedrijf is doorlopend op zoek naar verbeteringen om het voor klanten, partners en de wereld een stukje beter te doen. Als expert in hunvakgebied en dragen ze dit graag op inspirerende wijze uit. Zo ook op internationale beurzen.

Voel je welkom

Een gastvrije stand waar je kan proeve, ondertussen kan bijpraten, onderhandelen en je laten inspireren. Voel je welkom.

#contentcreatie
Alles in beeld

Bij TripleF Fruit hebben we naast productfotografie, ook de drone ingezet voor fotografie en video. Daarmee hebben we een volledig beeld van het bedrijf kunnen geven.

Foodfotografie vraagt om andere kwaliteiten dan wanneer je de collega's op de foto's zet. Zeker als je allebei wilt combineren, is kennis en ervaring wel zo prettig. Maar het resultaat mag er zijn, je zet er zo je tanden in.

Direct contact

Een vrijblijvende afspraak maken of een vraag stellen? We staan je graag te woord. Telefonisch, via mail of in een persoonlijk gesprek met ├ęcht goede koffie.

Bel ons 088 0222 500

Daag ons uit met

Jouw marketing vraagstuk