Geen Triple A maar Triple F

Triple F Fruit


Van bedrijfsnaam tot gave photometallic frames. De Marketing Motivators® van Bureau van den Oever zijn bijzonder trots op alle zaken die we voor Triple F Fruit mochten ontwikkelen.


 

DE OPDRACHT


TripleF Fruit is o.a. gespecialiseerd in de import van vers hard- en zachtfruit uit het Zuidelijk halfrond. Nadat de directeur Matthijs Nijhoff van bedrijf switchte en voor een nieuw concept koos, hebben wij samen met Matthijs een compleet nieuwe naam en merk in de markt gezet. Naast de naam, logo en huisstijl hebben we de complete introductie begeleid, zoals ook bijvoorbeeld de fruitdozen die nu onder andere in een bekende supermarktketen herkenbaar aanwezig zijn.


DRUWKERK

WEBSITE


De nieuwe website moest echt knallen en fruit, fruit, fruit en nog eens fruit uitstralen. Dit is super goed gelukt en ook nog eens gebouwd op basis van moderne, responsive webtechniek. Meertaligheid was daarbij natuurlijk wel een vereiste.


FOTOGRAFIE


De muren van het nieuwe kantoor waren veel te kaal en daar moest iets gaafs voor terugkomen. TripleF Fruit leverde bij ons een stuk of 6 kisten met diverse soorten fruit aan. Onze fotograaf Koen is een paar dagen met het fruit aan de slag gegaan. Als extra studio-accessoire zette hij een aquarium in. De rest was alleen een kwestie van timing; wanneer druk je op de opnameknop?