Wil je de eigen showroom op een unieke manier presenteren binnen de eigen website? Maak dan gebruik van onze tool ‘’Virtual showroom’’.
De beste methode om de showroom, sport-/uitgaanscentrum of productielocatie te presenteren aan toekomstige klanten of relaties is een real life experience. Klanten worden hierdoor getriggerd om je bedrijf te bezoeken.
Middels een virtuele rondleiding, inclusief interactie, krijgt je klant een prachtige rondleiding rondom de highlights van je bedrijf. Informeer je klant of relatie, eventueel met speciale aanbiedingen, nieuws of primeurs. Virtual showroom is een combinatie van een 360-graden fototour en een interactieve tool waarmee interactie met de klant centraal staat. De zogeheten touchpoints kunnen helemaal naar wens ingericht worden.
Samen met jou en onze 3D-fotograaf maken we een plattegrond van de locatie. Dan bepalen we hoe de real-life experience zal verlopen. Daarbij wordt besproken op welke touchpoints de gebruiker kan klikken: Denk bijvoorbeeld aan een product of locatiepunt die u extra wilt uitlichten met:
Nadat de 3D-fotoshoot heeft plaatsgevonden, met de daarbij behorende extra foto/video opnames, wordt de presentatie bij ons in de studio bewerkt, samengesteld en online geplaatst op een afgeschermde locatie. Na feedback gaan we de real-life experience plaatsen op de website, Facebook en de nodige Google-locaties (met daarbij behorende zoektermen)
EXTRA: De real-life experience is bij uitstek ook geschikt voor gebruik in combinatie met een VR-bril. Ideaal voor bezoeken aan klanten of tijdens beurzen. Ontdek ook de ongekende mogelijkheden van Virtual Showroom.