Emotional branding

23plusone

Ieder bedrijf weet wat het doet, sommige weten hoe zij het doen, maar heel weinig bedrijven weten waarom ze doen wat ze doen.
Waar ligt jouw kracht? Hoe breng je dat gevoel over, hoe beschrijf je die emotie en hoe maak je jouw merk aantrekkelijk?
Ga dan met 23plusone aan de slag!

 

23plusone

Met 23plusone kijken we naar de aantrekkingskracht van het merk of het bedrijf. De 23plusone methode, ontwikkeld door BR-ND in 2008 en 100% wetenschappelijk onderbouwd, is een creatieve en concrete manier om jouw bedrijf te transformeren naar een inspirerend en aantrekkelijk merk dat zich op een positieve manier onderscheidt van de concurrentie. Het belangrijkste, het is vooral heel erg leuk en interessant om te doen!

Ontdek je eigen purpose en breng die tot uiting.
De 23plusone methode bepaalt de waarden rondom de belofte van het bedrijf, het bewijs om de belofte waar te maken en de basis die nodig is om het bewijs en de belofte te realiseren.

Deze praktische en actieve methode brengt de waarden concreet in beeld, om zo het verhaal en de productgroepen of diensten, helder te vertellen en uit te dragen.

23plusone methode
24 Drives methode

24drives

23plusone stimuleert organisaties om te groeien op basis van gemeenschappelijke waarden. Intuïtief en onbewust streven mensen naar geluk in het leven door 24 fundamentele drijfveren te volgen, zoals vriendschap, nieuwsgierigheid, winnen, gezondheid en seksualiteit. Door de drijfveren van jouw bedrijf te benoemen, gaat het erom wat er echt toe doet. Zo worden merken aantrekkelijk.

Een marketingsessie op basis van 23plusone duurt ca. 2 tot 3 uur. De uitwerking van de marketingsessie wordt daarna gepresenteerd, getoetst en verwerkt in een plan van aanpak, als basis voor de verdere communicatie-uitingen.

23plusone toepassen op jouw bedrijf?

Boek een sessie bij