Gaat u met een gerust hart op vakantie?

Of kan uw bedrijf nog wel wat omzet gebruiken?

De zomervakantie is altijd iets om naar uit te kijken. Maar voor veel ondernemers zorgt deze – vaak rustige – periode ook voor stress. Onrust, want er is minder werk beschikbaar en de vraag of de omzet gehaald wordt, groeit. Lukt het om in de zomermaanden de door uw gewenste omzet binnen te halen?

De Marketing Motivators van Bureau van den Oever hebben daarom vier handige tips op een rijtje gezet, zodat u onbezorgd de zomerperiode doorkomt. En na de vakantie maakt u een flitsende start voor het tweede deel van het jaar!

 

  1. Zorg dat u bovenaan in Google staat

Zoeken uw klanten op internet om zich te oriënteren? Zorg dan dat uw website in de zoekresultaten bovenaan in Google staat. Dan komt u als eerste naar voren en kiezen ze voor uw website en niet voor de concurrent.

 

  1. Creëer voldoende aanloop naar de showroom

Wilt u meer aanloop naar de showroom? Kies voor een innovatieve manier om bezoekers naar uw showroom te laten komen. Nodig ze uit voor een virtuele tour. Met Showroom Inside biedt u een interactieve, prachtige rondleiding rondom de highlights van uw bedrijf. U verleidt uw klant of relatie, eventueel met speciale aanbiedingen, nieuws of primeurs. Showroom Inside helpt u met een betere vindbaarheid op internet en staat in verbinding met diverse kanalen zoals Google Maps, Facebook en uw eigen website.

 

  1. Kies voor overtuigend beeldmateriaal

Representatief beeldmateriaal is het DNA van uw bedrijf. De zomer is bij uitstek het moment voor een goede foto- of videoshoot. Zorg dat u afgeronde projecten goed vastlegt. Zo profiteert u de rest van het jaar van voldoende beeldmateriaal. Wees de concurrentie voor.

 

  1. Wees online en offline aanwezig

Online campagnes zijn effectief in te zetten, goed meetbaar en snel bij te sturen. Steeds meer mensen zijn – en blijven – dankzij hun smartphone online. Hun mobiel zetten ze voor steeds meer doelen in.

Ondersteun uw online campagnes met offline campagnes. Beide versterken en profiteren van elkaar. Tip, hou dan wel uw merkidentiteit hetzelfde. Herkenbaarheid is hierbij het uitgangspunt. De ideale mix is van veel factoren afhankelijk: uw product of dienst, wat uw doel is, wat uw budget is en wie uw doelgroep is. We denken graag met u mee voor een succesvolle campagne!

Wij denken graag met u mee. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Boek een vrijblijvende afspraak met één van onze Marketing Motivators en laat u verrassen door de exposure die we voor uw bedrijf kunnen realiseren.