marketeer ania over opvallen in de hooiberg

Ben jij content?

Iedereen wil opvallen in de enorme hooiberg van informatieoverload op het internet. Iedereen wil zich onderscheiden en
gevonden worden op de onderwerpen die ertoe doen.

Maar wat als je binnen je eigen branche nu ongeveer dezelfde content produceert? De onderwerpen overlappen immers elkaar. Hoe val je dan op met relevante content in de massa? Dat is de vraag die wij onszelf hebben gesteld. Op welke manier kunnen we content produceren die vertelt wie we zijn, wat we doen en ook nog eens interessant is voor onze doelgroep? Wie is eigenlijk onze doelgroep? En via welke kanalen willen wij deze bereiken? Allemaal vragen die aan het begin staan van onze contentstrategie.

Dat we de kennis in huis hebben, daar mag je wel van uitgaan, gezien we geld vragen voor wat we doen. Maar hoe gaan we om met die kennis? Dat is interessanter voor de klant. Wordt de kennis goed toegepast in de markt waarin de klant opereert? Hoe lossen we problemen op die zich opwerpen tijdens de implementatie? Wat leren we ervan en nemen we mee in de toekomstige opdrachten?

Dat zijn de zaken die vertellen wie we echt zijn, wat onze werkwijze is en dus wat je van ons kunt verwachten. Lekker transparant! En dat wekt vertrouwen. Op basis van die gegevens voelt de klant wel of niet een match en kan een afgewogen keuze maken. Dat is onze contentmissie.

Maak direct een afspraak voor een goed gesprek over contentmarketing.

neem direct contact op met