Laat je potentiële klant kennis maken met jouw product, merk of dienst. Help je potentiële klant bij zijn zoektocht, wek zijn interesse en kies voor print.
Reclame is maatwerk en de ontvanger staat centraal. We kijken naar wat de klant op welk moment wil en kan ontvangen. Wat zijn de behoeften en wensen? In een wereld waar we door reclame-uitingen worden overspoeld, moeten de boodschap én het middel ertoe doen. Daarbij is het juiste moment van verschijnen ook ontzettend belangrijk.
Uit onderzoek van PostNL blijkt dat de koopintentie van de consument na het lezen van papieren advertenties zoals folders, flyers en brieven 39,6% hoger is dan na het lezen van digitale advertenties. Digitale boodschappen beklijven minder goed in het geheugen dan papieren uitingen.
Zorg daarom dat jouw klant je ziet en laat met print en reclamedrukwerk zien waar jij goed in bent. Zo creëer je bij jouw klant bewust (actief) of onbewust (latent) een behoefte; hij heeft een product of een dienst nodig. Daar ligt een kans. Wees in beeld en zorg ervoor dat je op dat moment in de gelegenheid bent om hem te verleiden.
We kiezen bijvoorbeeld voor een flyer of folder die bij de consument op de mat valt. Zo stimuleren we de latente behoefte en wekken de zijn interesse.
Onze specialisten helpen je bij de juiste keuze van print en reclamedrukwerk met een onderscheidende boodschap. We bieden je passend advies, zodat je op het juiste moment bij jouw doelgroep onder de aandacht komt.