Bent u al online zichtbaar binnen uw doelgroep? De mogelijkheden met online reclame zijn eindeloos en kunnen doelgericht worden ingezet, op het juiste moment, op de juiste plaats en met de juiste boodschap. Door gebruik te maken van online reclame wordt het rendement gegarandeerd vergroot.
Online reclame in verschillende fasen
De kracht van (online) reclame is om tijdens de verschillende fasen van de customer journey (SEE, THINK, DO, CARE) in te spelen op de wensen en behoeften van uw doelgroep. Iedere fase uit de customer journey (SEE, THINK, DO, CARE) is toegankelijk door inzet van individuele marketingkanalen. In de SEE vergroot u de zichtbaarheid, naamsbekendheid en creëert u bewustzijn. In de THINK fase wordt de overweging gestimuleerd. U inspireert en informeert uw klant met een doeltreffende boodschap. Een aankoop bevorderen wordt gerealiseerd in de DO fase. De gebruiksvriendelijkheid van uw website en betrouwbaarheid van uw bedrijf worden bijvoorbeeld vergroot. In de CARE fase wordt ingespeeld op service. Uw klant is uw ambassadeur en hiervoor gaat u een stapje verder. Niet voor niets is aftersales enorm belangrijk. De kracht van (online) reclame is om tijdens iedere fase zichtbaar te zijn. Maar wat werkt voor uw bedrijf?
Online marketingstrategie
Ieder bedrijf is uniek, heeft haar eigen doelgroep en marketingbudgetten, richt zich op verschillende locaties en heeft individuele doelstellingen. Waar ligt op dit moment uw kracht en waar kunnen zwaktes worden omgezet naar nieuwe kansen?! Aan de hand van een persoonlijke marketinganalyse kunnen de Marketing Motivators van Bureau van den Oever een online marketingstrategie op maat uitwerken. Dit kan uiteindelijk de inzet van een kanaal betekenen of wellicht het uitrollen van een complete marketingstrategie. Afhankelijk van onze analyse en uw wensen, wordt een persoonlijk marketingadvies gegeven.
Online marketing is meetbaar
Wanneer u aan de slag gaat met online marketing ontvangt u maandelijkse rapportages over de online resultaten. Online reclame is transparant, goed bij te sturen en heeft over het algemeen een goede ROI. Wilt u aan de slag met online reclame? Maak dan een afspraak met één van onze Marketing Motivators.