Marlou van Dijk

Marketeer & Copywriter

Emotional branding. “Waarom voelt het ene merk goed en het andere minder.” “Waarom kies je voor bedrijf A en niet voor B?” Afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht op geluk en happiness, past emotional branding perfect in het plaatje van purpose marketing, “waarom doen mensen wat ze doen en wat maakt nou echt gelukkig”. Ook houd ik me graag bezig met andere marketing- en communicatievraagstukken en copywriting, met name commerciële teksten voor online en offline.

Marlou van Dijk

Marlou in het kort

Pijl naar beneden

Wat nog meer gelukkig maakt is reizen en eropuit gaan. Niger en de Sahel zijn een enorme inspiratiebron. Ik reis graag door Europa met William en mijn windhonden. Frankrijk is voor mij een tweede thuis, maar dat zal ook wel aan mijn naam liggen.

#

Sahel
Sahara
Woord
Beeld
La douce France
Ontdekken

‘’Als je ergens voor gaat, loop je kans om te verliezen.
Als je er niet voor gaat, heb je al verloren.’’

voor een goed gesprek en nieuwe verfrissende inzichten

Maak nu een afspraak met marlou