Bent u klaar om te groeien?

Het aanspreken van potentiële nieuwe klanten en behouden van bestaande klanten vraagt een continue inspanning. Waar ligt de perfecte balans hierin binnen uw onderneming? Hoe bekend bent u binnen uw doelgroep? Hoe kijken uw bestaande klanten naar uw bedrijf en productassortiment? Hoe gaat u hiermee om in deze toch veranderende tijden? Bureau van den Oever uit Zaltbommel is ervaren en gespecialiseerd in het analyseren van uw organisatie op basis van de klantreis. Doelstelling is om maximale bereikbaarheid en resultaat te creëren met alleen de inspanningen die voor u van toepassing zijn.
Kortgezegd, alleen doen wat nodig is om uw doelen te bereiken en hiermee de kosten zo beperkt als mogelijk te houden.

Dé Marketingsuccesformule voor het MKB

image-1

"Van Potentiele klanten naar tevreden Klanten!"

1. Opvallen

Bent u bij uw potentiële doelgroep bekend met uw merk, product/diensten en/of organisatie?

  • Neem uw merkidentiteit onder de loep
  • Besteed aandacht aan uw naamsbekendheid
  • Bouw aan uw gewenste imago op basis van Why, How and What
  • Breng uw product of dienst bij een gerichte doelgroep onder de aandacht

2. Overtuigen

Is uw product, dienst of merk voor uw klant de beste keuze?

  • Informeer en inspireer uw klant met uw product of dienst
  • Verleid uw klant om uw product als eerste keus in overweging te nemen
  • Bied een uitstekende service en een goede prijs

3. Verkopen

Bestelt uw klant makkelijk en prettig in uw showroom of op uw website?

  • Van lead tot aankoop (conversie)
  • Faciliteer uw klant om zijn aankoop te voltooien
  • Voorkom afhaakmomenten tijdens zijn aankooproces
  • Bevorder het plezier tijdens de aankoop.

4. Afleveren

Hoe gaat u om met de verwachtingen van uw klant na zijn aankoop?

  • Zorg voor een goede bereikbaarheid zowel online als offline
  • Wees beschikbaar met service en informatie
  • Vraag om feedback

5. Klanten binden

Hoe tevreden is uw klant over u?

  • Maak uw klant tot ambassadeur
  • Zorg voor mond-tot-mondreclame
  • Beloon uw meest loyale klanten
  • Bouw uw merkloyaliteit verder uit