Metalura staat voor vrijheid, mooie producten en ultiem buitenleven. Bij Metalura is iedereen elke dag volop met ontwikkeling en innovatie bezig. Het oer-Hollandse bedrijf realiseert slimme oplossingen voor een aangename buitenomgeving waarin je je volledig vrij voelt om te ontspannen en te genieten.
Voor Metalura ontwikkelen en creëren we campagnes. We innoveren mee met Metalura.
Metalura is marktleider in slimme glassystemen.
Wat heeft Metalura nodig om deze positie te behouden en zich verder te kunnen blijven ontwikkelen?
Hoe kunnen we de customer journey voor Metalura optimaal inzetten?
Welke marketing- en communicatiemidden zijn daarvoor nodig?
Metalura weet haar doelgroepen te inspireren, enthousiasmeren en te overtuigen door op het juiste moment met de juiste middelen in de customer journey aanwezig te zijn.
De slimme glassystemen van Metalura laten zich uitstekend vastleggen op beeld, zoals fotografie en video voor uiteenlopende kanalen. En dankzij deze mooie beelden brengen we de ervaring bij je thuis.
Want dat is wat we willen doen. Jou een realistische ervaring bieden. Zie jij jezelf al zitten onder je overkapping, in je tuinkamer of op je balkon, lekker ontspannen in elk seizoen?
'Geef uw huis een extra ruimte. En geef uw beleving een extra dimensie.'
Ervaar zelf wat de slimme glassystemen van Metalura je brengen. Fotografie brengt je direct het buitenleven gevoel.
'Schuif de panelen open en laat een briesje binnen, of sluit alles in een handomdraai af om de temperatuur aan te passen zonder uw panorama te verliezen.'
Metalura staat voor ultiem buitenleven. De nieuwe huisstijl is licht, ruimtelijk en transparant. Kenmerken waar de slimme glassystemen van Metalura voor staan.
De producten van Metalura blijven vernieuwen, zo ook de website. Op de nieuwe website brengen we het volledig assortiment van Metalura nog beter in beeld.
Elke dag genieten van het buitenleven! Metalura heeft een verrassend en breed aanbod slimme glassystemen. Op de website van Metalura worden alle producten uitgebreid gepresenteerd door middel van fotografie, video en tekst.
Metalura is meer dan alleen slimme glassystemen. Metalura is een innovatief bedrijf en werkt samen met gepassioneerde mensen. Ook de ambassadeurs zijn nauw betrokken bij het bedrijf. In het magazine Allure maak je uitgebreid kennis met Metalura en inspireren we de lezer met deze vorm van drukwerk.
De slimme glassystemen van Metalura komen dankzij de uitstekende fotografie en de inspirerende artikelen tot hun recht in het likestyle magazine, dat zowel als hardcopy en digitaal beschikbaar is.
Metalura heeft een eigen lifestyle magazine. Allure wordt twee keer per jaar uitgegeven en vertelt alles over het bedrijf en de producten, hunambassadeurs en het eigen team.
Naast Allure ontwikkelen we samen met Metalura nog meer inspirerende content zoals brochures, flyers en smaakvolle advertenties.
Metalura heeft als premium aanbieder de uitdaging om online rendement te creëren in een concurrerende tuin- en buitenleven branche. Branding en performance doelstellingen zijn geformuleerd om de naamsbekendheid onder de juiste doelgroep te vergroten en deze te laten converteren in de vorm van een inspiratieboek aanvraag, offerte formulier of een afspraak (thuis of Experience center). Hierbij is een online omni-channel strategie onmisbaar, waarbij de juiste kanalen worden gecombineerd voor een zo hoog mogelijk rendement.
Facebook, Instagram en Pinterest Ads worden ingezet om de juiste doelgroep te benaderen en de KPI’s op basis van weergaven, vertoningen, bereik en pagina likes te behalen.
Door inzet van aantrekkelijke en interactieve beeldadvertenties worden er nieuwe doelgroepen bereikt om de funnel met potentiële leads te vergroten voor de productgroepen van Metalura. Maandelijks worden de advertenties 500.000+ keer aan de doelgroep vertoond.
Adverteren binnen de zoekmachines Google en Bing zorgt ervoor dat de meest relevante doelgroep (welke op zoek is naar een product van Metalura) wordt verleid met sterke advertentieteksten. Door de juiste zoektermen te gebruiken en optimalisaties uit te voeren wordt het meeste rendement behaald.
Maandelijkse SEO beheer zorgt ervoor dat de website van Metalura op hoog concurrerende zoektermen topposities scoort in de zoekmachines van Google en Bing. Op content, techniek en autoriteit (linkbuilding) worden optimalisaties doorgevoerd, waardoor zoektermen rondom de productgroepen balkonbeglazing, tuinkamer, glazen schuifwand, terrasoverkapping, glazen windscherm eerste pagina’s, maar ook zeker top 3 of zelfs nummer 1 posities zijn gerealiseerd!
De website van Metalura is de motor waar alle (online) marketing kanalen aan gekoppeld worden. Door continue analyses worden verbeteringen aan de website aangebracht waardoor de website gebruiksvriendelijker wordt en de drempel wordt verlaagd om een inspiratieboek, offerte of afspraak aanvraag te doen.
Een fotoshoot met modellen op locatie, voor een foto die exact het juiste gevoel weet over te brengen.
Van productfotografie tot sfeerbeelden en het vastleggen van persoonlijke verhalen. Met professionele fotografie kun je alle kanten op én het betaalt zich altijd terug. Want soms zeggen beelden gewoon meer dan woorden, hoe goed de tekstschrijver zijn werk ook doet. Dan wint de fotograaf!
Voor Metalura doen wij meerdere videoprojecten per maand. Bijvoorbeeld interviews met klanten en het eigen personeel, drone opnames, showreels en meer. Allemaal aansluitend op de maandelijke marketingcampagnes van Metalura.
Op social media vormt mooie content unaniem de basis. We vertellen niet alleen over de producten van Metalura maar ook de verhaal achter het bedrijf. We geven het bedrijf een gezicht. Naast fotografie speelt videografie ook een steeds grotere rol. We ontwikkelen content in verschillende stijlen en formaten. We volgen de laatste trends en schrijven boeiende blogs, met natuurlijk unieke content.
We willen samen met Metalura op social media de juiste doelgroep aanspreken. Daarom zijn we actief op onder andere Facebook, Pinterest en Instagram.
Een vrijblijvende afspraak maken of een vraag stellen? We staan je graag te woord. Telefonisch, via mail of in een persoonlijk gesprek met écht goede koffie.
Bel ons 088 0222 500
Mail ons info@bureauvdo.nl