Hoe blijf ik met mijn (potentiële) klanten in contact tijdens de Corona crisis?

Hoe blijf ik met mijn (potentiële) klanten in contact tijdens de Corona crisis?

Door de noodzakelijke maatregelen rondom het Coronavirus is de drempel (voor uw potentiële klanten) om naar uw bedrijf te komen een stuk hoger geworden. Ook zit u er niet op te wachten om juist nu overspoeld te worden door bezoekers. Toch is het superbelangrijk dat u de klant blijft enthousiasmeren voor een VEILIG bezoek aan uw bedrijf of het realiseren van een offerteaanvraag.

Voor het samenbrengen van klanten met uw bedrijf heeft Bureau van den Oever een 3-tal communicatiepakketten samengesteld. Deze pakketten maken het eenvoudiger met elkaar in contact te komen op afstand. De Marketing Motivators van Bureau van den Oever helpen u ook in deze moeilijke tijden graag verder. Interesse in één van onze communicatiepakketten. Neem dan direct contact met ons op.

Neem direct contact op

Basic

250,- ex BTW
  • Informatiebanner/melding op de homepagina
  • Landingspagina met info rondom het Coronavirus
  • Het plaatsen van een chatfunctie op uw website
  • Update service

Virtual showroom

v.a. 995,- ex BTW
  • Alle zaken uit Basic
  • Alle zaken uit Connect
  • Virtuele tour door uw showroom die wij op uw website en op Google plaatsen. Het voordeel van deze virtuele tour is dat u uw showroom bij de klant direct in de woonkamer brengt en dat er direct contact kan worden gelegd met uw bedrijf
STUK VOOR STUK UNIEK

ONZE MARKETING MOTIVATORS ®

Dagelijks staan onze Marketing Motivators® klaar. Masterminds met een bak aan ervaring en een grote passie voor het ontwikkelen van innovatieve concepten, creatieve ideeën en het ontwikkelen en het realiseren van te gekke campagnes.

Meer informatie over ons
Wij werken o.a. voor de volgende klanten