Service verlenen

Hoe gaat u om met de verwachtingen van uw klant na zijn aankoop?

Direct contact
  • Zorg voor een goede bereikbaarheid zowel online als offline
  • Wees beschikbaar met service en informatie
  • Vraag om feedback
Direct contact

4.Care

Service

Tevreden klanten creëren

Service en betrokkenheid

Uw klant gebruikt uw product. Hij ervaart de service, interactie en betrokkenheid met u als ondernemer. Hij komt bij u terecht voor eventuele vragen of opmerkingen en zoekt bevestiging na de aankoop of zijn product een goede keuze is geweest. Vragen waar u dan tegenaan loopt kunnen zijn:

  • Hoe kan ik mijn klant het beste helpen?
  • Hoe zorg ik voor een tevreden klant?
  • Wat kan ik doen met de informatie die ik terugkrijg van mijn klant?
  • Wat kan ik aanbieden om mijn klanten beter te helpen?

Bureau van den Oever staat voor u klaar om de servicefase zo efficiënt mogelijk in te zetten zodat u van uw klanten ambassadeurs kunt maken.

Juiste service verlenen aan uw klant, de voordelen:

Geen klachten na levering
  • Tevreden klant
  • Geen extra kosten
  • Geen tijdverlies
Extra reclame
  • Goede recensie
  • Klant komt terug
  • Gratis mond-tot-mond reclame
Positieve vibe binnen uw bedrijf
  • Levering loopt volgens plan
  • Tevreden klanten geven energie
  • Goede basis voor verder optimalisering

Onze aanpak


Bureau van den Oever helpt u graag met de juiste wijze van service verlenen aan uw klant
Stap 1:
Analyse van contactmomenten in de servicefase

In deze fase kijken we naar de momenten die belangrijk zijn om uw klant te helpen, hem te woord te staan en hoe u de beste service kunt verlenen.

Stap 2:
Bepalen van de inzet en middelen voor uw klant

Welke middelen kunnen we inzetten zodat de levering en service goed verloopt. Welke mogelijkheden zijn er? Samen gaan we aan de slag voor de beste klantervaring.

Stap 3:
Ontwikkeling nieuwe middelen voor uw klant

We werken de in te zetten middelen verder voor u uit, zodat die direct inzetbaar zijn.

Communicatiemiddelen

Leveringen


  • Verpakkingen
  • Planning
  • Extra’s
Lees meer...

(Montage) Handleidingen


  • Online help of video-instructies
  • Vormgeving en copywriting
  • Fotografie
Lees meer...

Certificaten


  • Vormgeving
  • Copywriting
  • Fotografie
Lees meer...

Klantenservice


  • Klantvriendelijkstrainingen
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • (online) klachtenformulieren
Lees meer...
Vraag hier een persoonlijk gesprek aan met

Roelof of Donja, onze sales motivators.

Direct contact