Aankoop bevorderen

Bestelt uw klant makkelijk en prettig in uw showroom of op uw website?

Direct contact
  • Van lead tot aankoop (conversie)
  • Faciliteer uw klant om zijn aankoop te voltooien
  • Voorkom afhaakmomenten tijdens zijn aankooproces
  • Bevorder het plezier tijdens de aankoop
Direct contact

3.Do

Aankoop

Aankoop bevorderen

Bestelt uw klant makkelijk en prettig in uw showroom of op uw website?

De potentiële klant gaat op korte termijn een beslissing nemen, hij weegt af voor hij tot aankoop overgaat. Doel is dat er voor uw product, merk, winkel en bedrijf gekozen wordt. Een zeer belangrijk moment in de customer journey, maar in deze beslisfase kunnen er zich toch nog afhaakmomenten voordoen.

  • Hoe voorkom ik dat klanten via webshop of showroombezoek op het allerlaatste moment toch afhaken?
  • Waarom heb ik zoveel bezoekers op mijn website, maar komen ze toch niet naar de showroom?
  • Ik krijg veel offerte aanvragen, maar veel gaan er niet door?

Bureau van den Oever doorloopt samen met u alle stappen in de aankoopfase en kijkt waar u kunt verbeteren, en hoe u zich kunt onderscheiden van de concurrent.

Aankoopintentie bevorderen bij uw potentiële klant, de voordelen voor u:

De klant kiest voor uw product of dienst
  • Kans op een opdracht
  • Gevulde orderportefeuille
  • Groei klantenportfolio
Meer rendement uit uw marketinginvestering
  • Gezondere kostenstructuur
  • Minder inspanning
  • Meer budget over voor andere zaken
Constante stroom van omzet
  • Continuïteit gewaarborgd
  • Minder of geen financiële zorgen
  • Volop groeiperspectieven

Onze aanpak


Bureau van den Oever helpt u graag met de juiste wijze van de aankoop bevorderen en afhaakmomenten voorkomen bij uw doelgroep.
Stap 1:
Analyse van de belangrijkste stappen in aankoopfase

In de aankoopfase kijken we naar de momenten die cruciaal zijn om uw klant te stimuleren om tot aankoop over te gaan. Ook de eventuele afhaakmomenten brengen we in beeld.

Stap 2:
Afhaakmomenten van uw klant analyseren en voorkomen

We kijken hoe we eventuele afhaakmomenten kunnen verbeteren, welke mogelijkheden zijn er en welke communicatiemiddelen we daarvoor kunnen inzetten.

Stap 3:
Tools voor uw klant om tot aankoop over te gaan

We richten de aankoopfase zo in dat u alle afhaakmomenten in beeld hebt en opvangt met een alternatief om uw klant te verleiden om toch zijn aanvraag of aankoop te doen.

Communicatiemiddelen

Webshop


  • Platformkeuze
  • Contentcreatie
  • Order proces
    1. Van bestelling tot online afwikkeling
  • Betalingsafwikkeling
Lees meer...

POS showroom


  • Signing
  • Styling en routing
  • Give aways
Lees meer...

Narrowcasting


  • Digitale displays
  • Multimediapresentatie
  • Contentcreatie
Lees meer...

Print


  • Brochures
  • Prijslijsten
  • Offerte- en orderblokken
  • Tafeldisplays
Lees meer...

Verkoopteam


  • Conversie meten
  • Verkoopskills trainen
  • Bedrijfskleding
Lees meer...

Apps


  • Koopondersteunende applicaties
    1. Configurators
  • Stimuleer mobiel gebruik
  • Maatwerk
Lees meer...
Vraag hier een persoonlijk gesprek aan met

Roelof of Donja, onze sales motivators.

Direct contact