Bewustzijn creëren

Bent u bij uw potentiële doelgroep bekend met uw merk, product/diensten en/of organisatie?

Direct contact
  • Neem uw merkidentiteit onder de loep
  • Besteed aandacht aan uw naamsbekendheid
  • Bouw aan uw gewenste imago op basis van
    Why, How and What
  • Breng uw product of dienst bij een gerichte
    doelgroep onder de aandacht
Direct contact

1.See

Bekendheid

Bewustzijn creëren

Wat is uw verhaal en aan wie wilt u het vertellen?

Is uw doelgroep zich bewust van de producten of diensten die uw bedrijf of organisatie aanbiedt? Of moet u hen hiervan eerst nog op de hoogte brengen, omdat de producten of het merk misschien nog niet bij hen bekend zijn?

  • Bent u bekend bij uw potentiële klanten?
  • Bent u voldoende zichtbaar en weet uw doelgroep u te vinden?
  • Hoe onderscheidt u zich van uw concurrent en eventuele substituten?
  • Vertelt u een helder verhaal over wie u bent en wat u aanbiedt en waarom u dit doet?

Bureau van den Oever kijkt met u naar deze essentiële vragen en gaat vanuit een workshop samen met u aan de slag om de juiste middelen in te zetten zodat u in beeld komt bij uw doelgroep.

Bewustzijn creëren bij uw potentiële klant, de voordelen voor u:

Herkenbaarheid
  • Juiste propositie van uw bedrijf, uitstekende basis voor de toekomst
  • Herkenbaarheid en bekendheid naar uw medewerkers, leveranciers en klanten
  • Basis voor de klantenreis is gelegd
Aandacht
  • Uw product of dienst komt gericht en intelligent in de picture
  • Keuze van de juiste media-uitingen, voorkomen van weglekken reclamebudget
  • Onderscheidend vermogen t.o.v. de concurrentie en alternatieven
Behoefte
  • Latente vraag wordt omgezet naar een concrete vraag bij uw doelgroep
  • Stimuleert keuze voor uw product of dienst
  • Keuze voor u i.p.v. de concurrentie of substituten

Onze aanpak


Bureau van den Oever helpt u graag met de juiste wijze van bewustzijn creëren bij uw doelgroep.
Stap 1:
Analyse van de huidige merkidentiteit en communicatiemiddelen

We brengen in kaart wat uw huidige situatie is en kijken naar de communicatiemiddelen die u nu gebruikt. Op basis van een workshop analyseren wij samen uw organisatie, diensten en producten. Tijdens deze workshop gaan wij nader in op de Why, How and What, en filteren de kern USP’s eruit. Op basis van de uitkomsten zijn wij in staat u een passend voorstel te presenteren van uw “merkgebouw”.

Stap 2:
Ontwikkelen van een juiste en pakkende boodschap

Vanuit het merkgebouw bepalen we samen de juiste kernboodschap van uw bedrijf of merk. Wat wilt u vertellen om onderscheidend te zijn? De juiste aandacht van uw doelgroep krijgt u maar op één manier en dat is door zichtbaar en duidelijk te zijn.

Stap 3:
Keuze en inzet van de juiste mediamiddelen voor zichtbaarheid

Als laatste stap kiezen we voor communicatiemiddelen passend bij uw doelgroep om de boodschap goed over te brengen, zodat deze blijft hangen en uw de behoefte aanwakkert om voor uw merk, dienst of product te kiezen. De communicatiemiddelen zetten we in en monitoren we voor een optimaal resultaat.

Welke middelen zetten we in

Merkbeleving


  • Visie en organisatie
  • Merkhuis
  • Tone of Voice
  • Aanbod
  • Logo/Huisstijl
  • Omnichannel
Lees meer...

Print


  • Advertenties
  • Advertorials
  • Huis-aan-huis drukwerk
Lees meer...

Buitenreclame


  • Pandaankleding
  • Bus-/autobelettering
  • Displays langs de weg
  • Bedrijfskleding
Lees meer...

Social Media Adverteren


  • Facebook adverteren
  • Instagram adverteren
  • LinkedIn adverteren
  • Pinterest adverteren
  • YouTube adverteren
Lees meer...

Online bannering


  • Display adverteren
  • Advertorial
  • Eigen netwerk
Lees meer...

Radio/TV


  • Zenderkeuze
  • Positionering
  • Mediaplanning/-advies
  • Contentcreatie
  • Uitvoering spots
Lees meer...

Persberichten


  • Mediakeuze advies
  • Afspraken maken
  • Ontzorgen
  • Copywriting
Lees meer...

Beurzen


  • Doelstelling beurs
  • Concept
  • Standontwerp
  • Realisatie
Lees meer...

Fieldmarketing


  • Promoteams
  • Bekendheids- en imago-onderzoek
  • Sampling
  • Publieksacties
  • Interviews
  • Enquêtes
Lees meer...
Vraag hier een persoonlijk gesprek aan met

Roelof of Donja, onze sales motivators.

Direct contact