Voor wie

Voor wie

In deze website vindt u een compleet overzicht en uitwerking van ons complete aanbod en disciplines. Maar wat kunnen we nu bijvoorbeeld voor uw type bedrijf of organisatie compleet betekenen? En waar zijn we uniek en echt goed in? Hieronder per type/grootte bedrijf een kort overzicht:
Direct contact

Starters / éénmansbedrijven

  • Ontwikkeling logo en huisstijl
  • Leveren van huisstijlmaterialen, zoals briefpapier, visitekaartjes
  • Vastleggen eigen domeinnaam
  • Bouwen van een eenvoudige website, die makkelijk uit te breiden is en goed zelf te onderhouden
  • Ontwikkelen van een eigen brochure
  • Ontwikkelen van eigen fotomateriaal
  • Schrijven van teksten voor website, brochures, persberichten enz.
  • Aankleding van pand en belettering van bedrijfswagens
  • Bedrijf, product en merk stevig in de markt zetten door middel van een doordachte marketingcampagne
  • Combineren met nieuwe onlinecampagne:
    • Google
    • Social Media
    • Nieuwe aanpak periodiek monitoren en bijsturen op resultaat

Bedrijven met ca. 5-25 medewerkers

  • Restylen of doorontwikkelen bestaande huisstijl, van logo tot wagenparkbelettering
  • Ontwikkelen en leveren van nieuw documentatiemateriaal, zoals brochures, flyers, offertemappen
  • Vernieuwen van bestaande website op basis van laatste webtechnieken
    • Nieuw design
    • Ontwikkelen nieuw fotomateriaal
    • (Her)schrijven van zoekmachinevriendelijke webteksten
  • Bestaand reclame-/marketingplan tegen het licht houden en een nog beter renderende campagne ontwikkelen, zoals bijv.
  • Nieuwe huis-aan-huis flyercampagne inzetten
  • Combineren met nieuwe onlinecampagne:
    • Google
    • Social Media
    • Nieuwe aanpak periodiek monitoren en bijsturen op resultaat

Dealer / franchise organisatie met meerdere vestigingen

  • Nieuwe huisstijl ontwikkelen
    • Middels huisstijlhandboek doorvoeren in de gehele organisatie
    • Van logo tot belettering van alle bedrijfslocaties
    • Van visitekaartjes tot brochures met per vestiging een eigen adresomslag
  • Ontwikkelen marketing- en communicatieplan, gericht op groei-organisatie en afzonderlijke vestigingen
    • Zowel offline als online of een combinatie daarvan
    • Mogelijkheid tot inzet van massacommunicatie-middelen zoals radio en tv
  • Uitvoeren marketing- en communicatieplan en zorgen voor duidelijke afstemming tussen organisatie en afzonderlijke vestigingen
    • Monitoren op voorafgestelde doelen en resultaten en waar nodig bijsturen