Advertenties

Advertenties

Bij een goede advertentie komen verschillende zaken aan bod. Door regelmatig te adverteren bouwt u aan uw naamsbekendheid. Uw advertentie valt op als er kort en krachtig wordt gecommuniceerd en die er creatief en verrassend uitziet.
Direct contact

Herhaling

Door de overvloed aan media is het een uitdaging om de consument met een advertentie te bereiken, maar advertenties hebben grote voordelen en bieden de mogelijkheid om gericht op doelgroepen te adverteren. Bij een goede advertentie komen verschillende zaken kijken. Zo is herhaling de kracht van reclame. Door regelmatig te adverteren – als onderdeel van uw marketing- en communicatiestrategie – zorgt u voor herkenning en bouwt u aan uw naamsbekendheid. Uw advertentie valt op als er kort en krachtig wordt gecommuniceerd en die er creatief en verrassend uitziet, we willen tenslotte de aandacht van de doelgroep trekken.

Advertorial

Een advertorial biedt verschillende voordelen ten opzichte van een gewone advertentie. Een advertorial valt – afhankelijk van het onderwerp en het doel – meer op dan een gewone advertentie. Een advertorial lijkt op een nieuwsbericht of een redactioneel artikel en is daardoor ook meer geschikt om een grotere of complexere boodschap over te brengen dan een actiematige advertentie. In een blok met meerdere advertenties is het belangrijk om uw advertentie eruit te laten springen. Een advertorial kan dan een goede oplossing zijn. Dankzij een totaal andere en nieuwswaardige opmaak, springt de advertorial er daardoor beter uit.

Advertentie in krant
krant advertentie
advertenties in krant
krantencampagne

De kenmerken op een rij:

  • Multifunctioneel
  • Voor directe verkoop en imagobuilding
  • Breed in te zetten
  • Doelgroep en regionaal gericht
  • In alle uiteenlopende prijsklassen